Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tack som fan!

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Tack som fan! Det var jättekul att träffa så många i lördags även om det så klart var svårt att hinna med att prata med alla.

Både jag och Anders är överväldigade över alla tack. Men i all ärlighets namn är det ni som ska ha tack. Ni som skriver på forumet, ni som tog er tid att komma till mässan och ni som valde att ställa ut på en helt oprövad och färsk mässa.

Det är ni som visar att det faktiskt finns människor i Sverige som bryr sig om vad som konsumeras, som har ett intresse och som gör att de som är passionerade nog att tar sig tid och resurser att plocka in små, häftiga produkter som de brinner för faktiskt kan få lön för mödan.

Som Anders skrev så var stämningen på topp bland både besökare och utställare. Även om många hade trötta röster efteråt så var alla glada. Tänk att få arbeta på en mässa och prata om viner som är KUL, viner som man brinner för.

Det är få förunnat att få göra det. Ett guldkorn i tillvaron helt enkelt.

Det var ni som gjorde det möjligt. Jag och Anders såg bara till att ni fick mötas.

Det måste det bli fler tillfällen till.

Ha det gott!

//J
 

CH

Medlem
SV: Tack som fan!

Stort tack för arrangemanget och stort tack till alla som var där!

Kul att träffa många av forumets medlemmar men tyvärr han man inte prata tillräckligt med alla.
Riktigt roligt var också att prata med de som läser men inte skriver på forumet ännu.

Ser fram emot nästa mässa redan och hoppas även vi kan genomföra en nere i Göteborg.
 
SV: Tack som fan!

Ett litet speciellt tack från mig och Jimmy (Anders Öhman står för fotot)

sthlm20.jpg
 
Toppen