Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

The cube på Stockholms Operahus tak

Helen

Medlem
Vi var på The cube förra veckan när Johan Jureskog trollade fram en härlig middag.
Rekomendera er alla att försöka boka upp en plats innan cuben packar ihop.
Dock ska ni inte förvänta er stordåd på vinsidan utan mera tänka på att den är en härlig upplevelse.
Se vårt äventyr på länken
http://www.1cru.se/cube.htm
 

Jos

Medlem
SV: The cube på Stockholms Operahus tak

Verkar grymt! Vi är ett gäng som försökt och försöker få till ett bord.. De skulle tydligen släppa lite fler platser längre fram.

Men jag hoppas att ni åt långhalsar och inte havstulpaner ;)
 

Allaboda

Medlem
SV: The cube på Stockholms Operahus tak

Jag ska på Electrolux The Cube den 25 Juli, då Sat Bains är där och lagar mat (två stjärnor på sin restaurang i Nottingham).

De har ju ett antal olika intressanta kockar som kommer dit, och det känns kul att prova något som jag inte kan gå på annars. Även om jag läste att Klas Lindbergs meny är lysande....

Finns ju en del man gärna skulle prova
http://www.electrolux.se/Cube/Stockholm/

Lite tveksam över att de vinpaketet är ihopsatt av bara Penfolds viner. Men som sagt, det kan ju vara kul att prova det man inte dricker varje dag precis....
 
Trådskapare
Helen

Helen

Medlem
SV: The cube på Stockholms Operahus tak

Jos skrev:
Verkar grymt! Vi är ett gäng som försökt och försöker få till ett bord.. De skulle tydligen släppa lite fler platser längre fram.

Men jag hoppas att ni åt långhalsar och inte havstulpaner ;)

Visst var det långhalsar och inte havstulpaner. Ska ändra det asap.
Det var en kanonmysig upplevelse. Vinerna var inte heller så tokiga.
Då Johan Jureskog är King of meat kändes det helt rätt med Penfolds viner, dock har jag svårt att se hur de andra kockarna som lagar finlir ska kunna få ihop vinpaketet.
Hoppas ni lyckas få till en bokning..
 
Toppen