Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 1 september 2023

Remelluri brukar vara riktigt trevlig och är ett säkert kort här hemma. Tänker dock inte ge 299kr för 2015an när jag relativt nyligen köpte 2010an för 195kr på Philipsson.

Edit
Gav 221kr för2012an såg jag också.
 

Robbes

Medlem
Remelluri brukar vara riktigt trevlig och är ett säkert kort här hemma. Tänker dock inte ge 299kr för 2015an när jag relativt nyligen köpte 2010an för 195kr på Philipsson.

Edit
Gav 221kr för2012an såg jag också.
Instämmer, mkt vin för pengarna (när man köpt det på Philipsons) har alltid Remelluri hemma, har följt dem 2008, 2010 och nu 2012, alltid gott och prisvärt!
 
Toppen