Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 10 november 2020

buteljen

Medlem
Kom just på att jag missat släppet, men otroligt nog så fanns N F kvar :eek:. Så det fick bli en låda bara för det :rolleyes:
Men va f*n :mad::mad:. Någon mer som råkade ut för detta?
nf.png
 

Emvima

Medlem
Men va f*n :mad::mad:. Någon mer som råkade ut för detta?
Visa bifogad bild 21322
@buteljen Jag blev idag uppringd av mitt bolag som sa att min beställning av Billecart hade blivit struken. Så hon frågade om jag ville att hon skulle försöka plocka från något SB som har den kvar på hyllan och det ville jag ju. Så det kanske kan löna sig om du hör av dig till ditt lokala bolag. Det ser ut som om den finns på några SB ännu.
 

buteljen

Medlem
@buteljen Jag blev idag uppringd av mitt bolag som sa att min beställning av Billecart hade blivit struken. Så hon frågade om jag ville att hon skulle försöka plocka från något SB som har den kvar på hyllan och det ville jag ju. Så det kanske kan löna sig om du hör av dig till ditt lokala bolag. Det ser ut som om den finns på några SB ännu.
Tack för tips!!!
 
Toppen