Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 12 oktober 2021

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Sorry, men står på hemsidan att det ska komma in nya flaskor online imorgon ;)
0 st i lager online
Åter 2021-10-15

Som jag sa.. inga nya flaskor kommer att komma :)
Den skjuter 1-2 dagar tills de inser att det är per automatik. Stod ju 14.e igår..
 

IsKr

Medlem
Nej, finns ju bara en flaska kvar (Hansa, Malmö), så den sannolikheten är mer el mindre noll tyvärr :cool:
Märkligt. När jag går in bolagets hemsida så ska det finnas i 24 butiker. På hansa ska det finnas 113 flaskor enligt hemsidan. Har dock ingen aning om det stämmer dock.
 

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
En låda Veraton och några Catena Argentino. Bara för att Niklas på Grappe kallade den snygg, välgjord och ” påminner otippat mycket om Guigals topp-viner från Côte-Rôtie” Vad säger du om den liknelsen @Patrik Sellin?
Nja, kanske inte det första jag tänkte på. Mina associationer var nog mer åt Pomerol. Det är hursomhelst ett mycket bra vin. Jag beställde också några flaskor.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Var ett tag sedan jag kände en sån hype av ett vin här :) - kanske ska utöka min beställning
Jag testar en först och ser om jag tycker om även den. Tror att om den är som Alto Moncayo så lever den fint i 15 år plus. För 287 kr så känns det som ett kap :)
 
Toppen