Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 19 oktober 2021

Nyllet

Medlem
Hur kommer det sig att Keller Limestone 2019 släpps igen? Jag har köpt två st 2020-11-20 ser jag i mitt register. Borde det inte va 2020?

Går jag in på produkten så får jag upp en banner där det framgår att det är fel årgång och att det är 2020 som gäller.
 

mackan92

Medlem
Vart x2 Elio Sandri Barolo Perno samt Rijckaert Viré-Clessé les Vercherres. Sen är tanken att plocka upp någon Massolino på lokala SB.
 

Kaptenen

Medlem
För min del blev det

2 × Prado Enea 2014
2 × Cerro las Cuevas 2018

Jag funderade på att även ta 2 × Pancrudo 2018, men drabbades av snålhet. Jag vet inget om Cerro las Cuevas och Pancrudo men Parker har gett 95-96 pinnar.
 
Toppen