Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 21 september 2021

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Satan vad snabbt 120 flaskor gick.. Ångrade att jag tog 1 bara, gick in och skulle lägga till ytterligare 1. Men nope :)
 

Mexikanaren

Medlem
Fanns 6st pingus i webblagret igen, bokade en själv så 5 flaskor är tillgängliga för den som är snabb :)

Edit, slut igen :(

Måste säga att jag är lite förvånad över hur snabbt dessa flaskor gått åt, 600 flaskor som gått åt i ett nafs.
 
Last edited:

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Fanns 6st pingus i webblagret igen, bokade en själv så 5 flaskor är tillgängliga för den som är snabb :)

Edit, slut igen :(

Måste säga att jag är lite förvånad över hur snabbt dessa flaskor gått åt, 600 flaskor som gått åt i ett nafs.
För mig blir intressant att testa hur stort vinet är, då man inte alltid tycker det är värt att betala 10x för Pingus...
Så kan tro att många väljer det lite billigare framför ett för 8000 men hoppas på ett fantastiskt vin ändå.
 
Toppen