Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 25 maj 2021

MarkusJ

Medlem
Det här är nog överlägset det största haveriet jag varit med om på ett år nu. Svettig förmiddag på it-avdelningen där borta...
 

Jele

Medlem
Ett jävla skämt. Saknar den gamla sidan. Den var väl inte heller perfekt vid släpp men jag upplevde den som något mer pålitlig.

Är det någon som har lyckats få igenom en order än?
 

Jele

Medlem
Nej, men spännande att se om det finns något kvar när det släpper... drygt att behöva ta sig till butik för att kanske få tag på det man vill ha. Suck.
 

MarkusJ

Medlem
Ett jävla skämt. Saknar den gamla sidan. Den var väl inte heller perfekt vid släpp men jag upplevde den som något mer pålitlig.

Är det någon som har lyckats få igenom en order än?
Rätt säker på att det är mycket mer last på sajten idag mot hur det var för 1-2 år sen (skyll på corona) som inte är helt okomplicerat. Sen kan man ju tycka att dom borde kunna ta höjd för detta och lösa problemet hur som helst...
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
18 minuter in...
Vi ber om ursäkt!
Just nu går det inte att nå systembolaget.se. Vi jobbar för att avbrottet ska bli så kort som möjligt.
Prova att ladda om sidan. Om det hjälper är du varmt välkommen tillbaka om en stund.
 

Robbes

Medlem
Vad i h...te är det som händer, har serverarna brunnit upp, 30min, har de ingen redundans på sin miljö???
 
Toppen