Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 26 oktober 2021

Kaptenen

Medlem
Intressant. Har inte druckit den innan men gick på CT plus Svenska recensioner. För mig var det ett självklart köp då 9 år gammal Barbera med ett snitt på CT på 90 poäng för under 300 inte direkt växer på trän.

Så här tyckte jag om 2010 :an för ett tag sedan.
Austri 2010

Visa bifogad bild 23029
Trevlig doft men till en början nästan otjänligt. Surt och vresigt. Med luft och värme blir det bättre men aldrig bra. Enkelt vin. Körsbär(-skärnor), trä, tobak och kanske lite sötlakrits. Nja...

Möjligen har tycke inte uppstått mellan mig och barbera men jag hoppas den faller dig i smaken. :)
 
Toppen