Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 31 augusti 2021

Martin F

Medlem
Screenshot_20210901-105217_Samsung Internet.jpg
ok, den kostar i alla fall 25.50 härnere i Skåne om man gör en beställning :)
Märkligt :confused:
 

OdeVin

Njutare
Köpte några för dryga 21 euro när jag var inloggad. Inte testat än men enligt omdömen verkar den vara riktigt bra som ung
Har ju egentligen köpstopp men det vinet till det priset blev för svårt att stå emot... :oops:
Lite lustigt att 2016 riservorna dock är betydligt dyrare än priserna på SB (släpp 9e september)
 

JonasBo

Medlem
Fast det här är nog det underligaste jag sett. När jag är inloggad står mitt namn på kontoikonen....
Visa bifogad bild 24125
...om jag inte öppnar sidan för Produttori 2017, då står det helt plötsligt ett namn som jag misstänker hör till @Martin F
Visa bifogad bild 24126
De måste ju ha rejäla hål i koden.

Sett det innan på andra sajter. Kan tyda på att sidan cachats lite väl hårt (och på fel sätt).
För du får dina egna uppgifter när du går till kontosidan?
 
Last edited:

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Ingen som har testat Sarget de Gruaud Larose? 2018 är väl ett toppenår om jag inte är helt fel?
Inte uppenbart att andravinet blir bättre ett toppår. De kan ha tryckt in mer druvor i förstavinet och ökar produktionen. 399 kr är hursomhelst alldeles för dyrt för det vinet. Diehl tar €25.
 
Toppen