Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tipps på bra ställe att fria på i Champange

Trådskapare
C

Cristal

Medlem
SV: Tipps på bra ställe att fria på i Champange

Jos skrev:
Cristal skrev:
Helt rätt!!
Champagne är ett relativt nytt intresse sedan några år tillbax och något jag älskar.
Kul att ha hittat hit och hoppas kunna tillföra något någon gång :)
Har samlat på mig ett hundratal flaskor blandat Cristal, Ruinart och Winston churchill som ligger i en vinkällare å vilar. :)
Även om det låter konstigt så har jag aldrig öppnat någon av flaskorna ännu. Hoppas få testa några av årgångarna när vi kommer ner till Chamagne.

Tack
Låter otroligt konstigt i mina öron men vi är ju alla olika... Och med tanke på att du skriver att du hoppas att få testa några av årgångarna så låter det som du inte ens vet vad du sparar på, - tänk om du blir besviken? Vad är det för intresse du har om det alltså inte är att dricka Champagne? Kunde du lika gärna samla på frimärken? - Jag menar om du aldrig öppnat någon av dina flaskor kan det ju knappat vara för innehållet...

Ursäkta frågorna men blev så nyfiken... :)

Du missuppfattade mig ordentligt :)
Drickar Champagne varje vecka men inte av min egna samlig. Vissa flaskor köper jag för att dricka och några för att spara.
Är just inehållet som fått mitt intresse!!
Hoppas jag stillat din nyfikenhet... :)
 
Toppen