Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tips och tricks

Ett litet tips för de som söker inlägg på forumet. Då vi nu har fått i princip hela forumet indexerat av Google så är det oftast lättare att hitta det man söker via Google (då SMF egen sökmaskin inte är så bra)

För att söka på forumet ange finewines.se som sida. Som exempel om man vill hitta en provning där vi drack Salon 1988 och SQN med deltagande av medlemmen Jos ange följande:

site:www.finewines.se salon 1988 SQN Jos
 

gbgpatrik

Medlem
SV: Tips och tricks

Hur lägger man upp bilder på forumet från sitt bildbibliotek på iPhone? Jag kan ta kort och lägga upp men ej sparade bilder?
 

Keen

slan
SV: Tips och tricks

gbgpatrik skrev:
Hur lägger man upp bilder på forumet från sitt bildbibliotek på iPhone? Jag kan ta kort och lägga upp men ej sparade bilder?

Du får nog ladda upp dom på en bildlagringssajt, typ imgur.com.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Tips och tricks

gbgpatrik skrev:
Hur lägger man upp bilder på forumet från sitt bildbibliotek på iPhone? Jag kan ta kort och lägga upp men ej sparade bilder?

Eller använda tapatalk. Det fungerar. Kostar dock 22 spänn eller vad det är den appen.
 

gbgpatrik

Medlem
SV: Tips och tricks

3yvadu5y.jpg


Testar så här...
 
Toppen