Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tips på youtube-kanal om öl

Kanske finns några vinfantaster här inne som har lite intresse för öl också. Själv gillar jag allt som är gott, och öl kan vara en förbannat god och komplex dryck. Intresset ligger inte på samma nivå som med vin, men jag försöker oftast plocka upp några craftbeer-sorter som jag inte provat när jag är på ett större Systembolag. Kommer mycket roliga ölnyheter med jämna mellanrum nu. Dessutom är det en plånboksräddare när man vill ha en liten smaksensation.

Youtube-kanalen ifråga är här: http://www.youtube.com/user/gregsbeerre ... sults_main
En recensionskanal som drivs av en riktig tomtefar till jänkare. Han har till dags dato över 800 recensioner upplagda och kan verkligen prata öl på ett intressant och skönt sätt. De mindre skandinaviska bryggerierna är inte lika välrepresenterade som de amerikanska av naturliga skäl, men han har ändå recenserat en hel del skandinaviska öler, samt det mesta från England och USA så klart. Jag kollar dock lika mycket för att bara se gubben dricka öl som att få höra vad han faktiskt tycker om ölen. Skön typ.
 
Toppen