Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tradition

Jos

Medlem
När jag ändå är i gång tänkte jag att vi kunde ha en tråd om Tradition också för de som vill bidra med recension/erfarenhet.

Ett hett tips är att gå dit och käka deras Rydberg, fantastiskt bra! Lågtempad Rostbiff istället för Oxfilé låter ju lite sådär kanske men jag lovar, du blir inte besviken.
 

Kostjan

Mot bättre vetande
Har kört lunchen några gånger, säkra kort är fläskpannkakan eller blodpuddingen.
Får släpa mej ditt någon kväll å kolla upp middagsmenyn
 

kayaker

Cyklist
Ett hett tips är att gå dit och käka deras Rydberg, fantastiskt bra! Lågtempad Rostbiff istället för Oxfilé låter ju lite sådär kanske men jag lovar, du blir inte besviken.
Jag tycker det låter utmärkt ur smaksynpunkt.
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
Blodpuddingen är bra men de hade försökt skoja till en med kanel om jag minns rätt vilket inte var helt lysande.
 
Toppen