Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

TS på nya webbsidan?

Jele

Medlem
Hej,
Jag har varit borta från vininköpen från SB ett tag och nu verkar det som att den gamla webbsidan inte går att komma åt längre?

Hur gör ni vid TS släpp 10.00? På den nya webbsidan kan jag inte redan nu skapa en varukorg med viner som släpps imorgon kl 10.00! Stämmer det så är det ju katastrof. Innan kunde man ju lägga till alla viner och sedan bara klicka hem det kl. 10.00.01 men är den metoden borttagen nu? Eller kommer det att imorgon bitti gå att lägga alla i varukorgen? (Annars är det ju omöjligt att hinna klicka med det man vill ha misstänker jag)

Jag är ledsen om detta har behandlats förut men jag kunde inte hitta någon tråd.

Hälsningar,
Jesper
 
Toppen