Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vad dricker ni i helgen?

MD

Medlem
SV: Vad dricker ni i helgen?

Skumpagne skrev:
Och hur va konserten då?

Faktumet att han brände av hela Born To Run gjorde nog hela kvällen. Överlag en mycket bra konsert även om publiken kanske inte alltid var på tårna.
 
Trådskapare
A
SV: Vad dricker ni i helgen?

Martin Berggren skrev:
Vem blir först med att berätta hur detta faktiskt smakade? Eller vem blir först att vakna idag... Massa bilder blir man ju inte klokare av!

Det var helt ok :)

Skriver av mig i veckan (kommer lägga upp en ny tråd) Har en radda anteckningar men trött idag. Bilder som CH tog kan ni finna på finewines.se FB sida.

https://www.facebook.com/finewines.se/p ... 7539188161
 

Silenos

Medlem
SV: Vad dricker ni i helgen?

Dovberg skrev:
Sen blev det svensk hummer med Batard-Montrachet Domaine Fontaine-Gagnard.

Var det 2010:an? Det är ju inte utan att det svider en aning att man hoppade över den här...Trots att jag inte vet hur sugen jag egentligen är på hostmedicin och turkisk peppar i min vita bourgogne :)
 

Dovberg

Medlem
SV: Vad dricker ni i helgen?

Silenos skrev:
Var det 2010:an? Det är ju inte utan att det svider en aning att man hoppade över den här...Trots att jag inte vet hur sugen jag egentligen är på hostmedicin och turkisk peppar i min vita bourgogne :)

Ja det var 2010:an. Faktiskt var det spännande med lite turkisk peppar och hostmedicin, även om dem låg i bakgrunden. Underbart vin som passade utmärkt till hummern. Funkar inte till lättare fiskrätter utan man måste ha någon mat med kraft i för att matcha den här tungviktaren.
 
Toppen