Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Värma vin??

Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Värma vin??

Alla element på, 20 värmeljus igång, tjocka sockor värmer mig. Vete tusan om vinet värms av det. Hmm, kanske ska sticka en liten flaskoverall :D
 

anders

Medlem
SV: Värma vin??

shorepower skrev:
Prova
sex.jpg

Antyder du att Bubblaren ska sluta raka sig och hålla värmen genom att skaffa päls...?
 

anders

Medlem
SV: Värma vin??

shorepower skrev:
tänkte snarare på den gamla historen om ömhet och värme.

Du menar "däng dem i elementet så blir de både ömma och varma". Jag missade att man skulle fokusera på bildens bakgrund. ;D
 

kayaker

Cyklist
SV: Värma vin??

anders skrev:
Du menar "däng dem i elementet så blir de både ömma och varma". Jag missade att man skulle fokusera på bildens bakgrund. ;D
Var inte det uppenbart? Den första bilden är ju väldigt tydlig i det avseendet... :D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Värma vin??

Ok, pojkar...

Fokusera lite. Vad är det som har hänt på sistone som har gjort dig så vitsig Anders? Du är nästan tillbaka i gammal god form.

Krug
 

anders

Medlem
SV: Värma vin??

Krug skrev:
Ok, pojkar...

Fokusera lite. Vad är det som har hänt på sistone som har gjort dig så vitsig Anders? Du är nästan tillbaka i gammal god form.

Krug

Kvarskatten är betalad och det är slut med restriktioner på antalet krogbesök per månad. :D
 
Toppen