Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Var äter man en god lördagslunch i Göteborg?

Dejzan

Medlem
Precis som titeln avslöjar behöver jag veta var man kan få en god lunch i Göteborg nu på lördag. Priset är inte så viktigt bara det blir bra. Gärna så centralt som möjligt men allt är intressant.

Daniel
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Var äter man en god lördagslunch i Göteborg?

Dejzan skrev:
Precis som titeln avslöjar behöver jag veta var man kan få en god lunch i Göteborg nu på lördag. Priset är inte så viktigt bara det blir bra. Gärna så centralt som möjligt men allt är intressant.

Daniel

Bästa lunchen jag ätit i Götet va på Heaven 23, riktigt bra mat, med viss bredd på menyn och stans bästa utsikt.
lycka till!
 

chambertin

Medlem
SV: Var äter man en god lördagslunch i Göteborg?

Sjömagasinet (inte centralt dock), Fond (men har bara lunch tors + fredag tror jag).
 

kayaker

Cyklist
SV: Var äter man en god lördagslunch i Göteborg?

chambertin skrev:
Sjömagasinet (inte centralt dock), Fond (men har bara lunch tors + fredag tror jag).
Sjömagasinet har inte lunchöppet på lördagar såvitt jag vet.

Överhuvudtaget så är lördagar svåra om man vill ha lunch. De flesta seriösa restauranger har stängt då...
Jag tror att bästa tipset är någon hotellrestaurang, Swea Hof har dock inte öppet för lunch under helgerna.
 
Trådskapare
D

Dejzan

Medlem
SV: Var äter man en god lördagslunch i Göteborg?

Tack för alla svar, just nu lutar det åt Heaven 23.
 
Toppen