Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Var bara tvungen...

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Var bara tvungen...

Den var ju skrämmande ful, men väldigt habegärlig.

Är du inte rädd att du öppnar dörren till en massa My Little Ponny klockor i hemmet om du lurar i hustrun att du ska få ha dylika attiraljer på väggen?
 
Trådskapare
M

Mysonoxen

Medlem
SV: Var bara tvungen...

Krug skrev:
Den var ju skrämmande ful, men väldigt habegärlig.

Är du inte rädd att du öppnar dörren till en massa My Little Ponny klockor i hemmet om du lurar i hustrun att du ska få ha dylika attiraljer på väggen?

Visst är den ful, men jag kände på nåt sätt att budskapet kommer fram bättre med den fula designen. När man betänker alla godsaker man missar i livet är det inga vackra tankar som dyker upp...

Jag får ta risken med My Little Pony, och då kommer även min son säkert att tapetsera väggarna med Pokemon klockor som han tvingar sin mamma att köpa...
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Var bara tvungen...

Fick du någonsin din klocka, och hur har terrorbalansen i äktenskapet utvecklat sig sedan dess? Blev det My Little Pony för hela slanten som retribution?
 
Trådskapare
M

Mysonoxen

Medlem
SV: Var bara tvungen...

Krug skrev:
Fick du någonsin din klocka, och hur har terrorbalansen i äktenskapet utvecklat sig sedan dess? Blev det My Little Pony för hela slanten som retribution?

Jo den hänger på väggen, och batterierna drog ur efter ett par veckor så nu är den konstant på kvart i fyra :)
 
Toppen