Även jag blev drabbad och blev av med flaskor till ett värde av ca 40 000. Det finns flera minst sagt konstiga omständigheter - bla så erkännande ägarinnan Anna Saxborn i samtal med mig att man har vid flera olika tillfällen gått in i lokalen med passerkort men att passerloggarna var ofullständiga vilket tyder på att dom manipulerats av någon med access. Jag ifrågasätter även varför man valde först i April 2026 att informera hyrestagarna om stölderna trots att dom började att inträffa i December 2025, varpå dom informerades första gången? Jag tror inte att stölderna togs på allvar innan Anna Saxborns fars vinfack plundrades. Efter det att jag hade drabbats så tömde jag facket och sa upp det. Efter flera samtal med Johanna på Saxborn Fastigheter skulle Anna Saxborn skulle ringa upp mig vilket hon aldrig gjorde, trots det så har Saxborn Fastigheter valt att idag fakturera mig för nästa hyresperiod (vilket jag har bestridit) – skandalöst. Ingen på Saxborn Fastighter svarar i telefon, det blir intressant att se om någon besvarar mina email.