Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vet någon vad vinet heter som jag letar efter

Hej!

Jag var under detta år på ett kryssningsfartyg där jag drack ett utmärkt madeira vin. Problemet är att jag tog aldrig ett foto av flaskan och jag kan inte hitta det någonstans var än jag letar.

Det som jag kommer ihåg från vinet var främst att flaskan var en kort och lite bredare flaska med en bartop kork. Förutom detta kommer jag också ihåg att på flaskan var det en bild av ett segelfartyg. men jag kommer inte ihåg datumet på vinet. Till sist kommer jag också ihåg att vinet var vitt fast det hade en väldigt mörk röd färg på grund av hur den hade åldrats i tunnorna och att vi drack det till en ostbricka.

Hade uppskattat det extremt mycket om någon hade ens en aning om vilket vin detta var.
 

v_skogh

Medlem
 

buteljen

Medlem
Hej!

Jag var under detta år på ett kryssningsfartyg där jag drack ett utmärkt madeira vin. Problemet är att jag tog aldrig ett foto av flaskan och jag kan inte hitta det någonstans var än jag letar.

Det som jag kommer ihåg från vinet var främst att flaskan var en kort och lite bredare flaska med en bartop kork. Förutom detta kommer jag också ihåg att på flaskan var det en bild av ett segelfartyg. men jag kommer inte ihåg datumet på vinet. Till sist kommer jag också ihåg att vinet var vitt fast det hade en väldigt mörk röd färg på grund av hur den hade åldrats i tunnorna och att vi drack det till en ostbricka.

Hade uppskattat det extremt mycket om någon hade ens en aning om vilket vin detta var.
Den här kanske?? :D
Artboard-1-2.png


 
Toppen