Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vi och Zoinos Winery rekommenderar...

nikolas79

Leverantör
Aurelia rose mousserande
Crispy, elegant with rich bubbles. Delicate aromas of red fruits especially cherry and strawberry.
Distinguished presence of tannins balanced flavor and high acidity.
aureliaTop.png

Artikelnummer Systembolaget :78308-01
Pris:171kr
www.grekisk-vin.webnode.se
aureliaFull.png
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Ursäkta, men för bara sex dagar sedan startade du en annan tråd om samma produkt: http://www.finewines.se/threads/aurelia-mousserande-rose-vin-grekland.4585/
Det vore i mitt tycke helt orimligt att lägga upp en separat tråd för varenda produkt i hela beställningssortimentet. Om man dessutom startar en ny tråd för varenda produkt varje vecka går det i mitt tycke över i det absurda!
Vill jag läsa importörers flåshurtiga pressmeddelanden rakt av, surfar jag in på Livets Goda, så vänligen tyng inte ner detta medlemsdrivna forum med denna typen av reklam.
Övriga importörer som har brukat skriva på detta forum har begränsat sig till saklig information om nya lanseringar, och de har (ursäkta omdömet) haft betydligt intressantare viner än jag sett dig skriva om.
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Det är alltid roligt när företag/folk försöker sälja något och inte läser på tillräckligt mycket om den kanal de vill förmedla det genom, och det istället blir precis tvärtemot vad de från början hade för avsikt att det skulle ha...

Jag menar, det här är ett forum där medelanvändaren dricker champagne till fisksoppan en regnig tisdag. Såååklart vill jag köpa ett okänt rosébubbel från Grekland. Not.


Men, för artighetens skull ber jag om ursäkt för min dryghet, du är välkommen att posta här om du vill, men jag håller helt med @vintomas, det här är inte någon reklampelare som ni får affischera hur ni vill på utan ett forum för vinintresserade personer. Gör en ordentlig ansträngning eller ingen alls.
 

Mattias Schyberg

Administratör
Aurelia rose mousserande
Crispy, elegant with rich bubbles. Delicate aromas of red fruits especially cherry and strawberry.
Distinguished presence of tannins balanced flavor and high acidity.
aureliaTop.png

Artikelnummer Systembolaget :78308-01
Pris:171kr
www.grekisk-vin.webnode.se
aureliaFull.png
Jag kan bara hålla med övriga som har kommenterat. Att få leverantörsstatus innebär inte att man helt utan restriktioner kan annonsera och bombardera forumet med spam. Se det här som en varning och räkna med att vi kommer se över din bombmatta med annonser så att inte vi får fler leverantörer som agerar på liknande sätt för att de tror att det är ok. Vi vill ha adekvat information om viner som intresserar oss, inte varenda artikel i ert sortiment upptryckt i ansiktet.

Om du är nyfiken på hur man balanserar på rätt sida av gränsen på forumet så kan du med fördel titta till hur @Cavisten Vinhandel agerar som leverantör och lära dig av honom. Kommer låta detta inlägg vara kvar och hoppas således att det blir skärpning och mer sans och balans i framtiden.

All reklam är inte bra reklam. Troligtvis har dina chanser till att vi skulle bli intresserade av dina produkter minskat snarare än ökat.
 
Toppen