Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vilka vinwebbsiter surfar ni regelbundet?

EuphoniC

Medlem
Vinklubbens forum börjar jag fundera om det ens löns att surfa in på vilket jag gör regelbundet.

Kvar återstår för mig bara den här webbsidan och visst händer det en del intressanta saker här men jag tror vi alla är fullt medvetna om att det är en stor portion nonsens. Missförstå mig inte, det är trevligt med nonsens och stämningen är precis så härligt ironiskt syrlig som jag uppskattar men likväl räcker det inte till för att fördriva dagarna i ända.

Så, har ni några vinsidor, väldigt gärna om champagne eller relaterat där det händer saker under dagens gång så man kan kolla in på då och då när motivation till annat inte infinner sig?

Det behöver i och för sig inte vara forum, det funkar även med webbsidor med mycket matnyttigt att läsa...
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Vilka vinwebbsiter surfar ni regelbundet?

EuphoniC skrev:
Vinklubbens forum börjar jag fundera om det ens löns att surfa in på vilket jag gör regelbundet.

Kvar återstår för mig bara den här webbsidan och visst händer det en del intressanta saker här men jag tror vi alla är fullt medvetna om att det är en stor portion nonsens. Missförstå mig inte, det är trevligt med nonsens och stämningen är precis så härligt ironiskt syrlig som jag uppskattar men likväl räcker det inte till för att fördriva dagarna i ända.

Så, har ni några vinsidor, väldigt gärna om champagne eller relaterat där det händer saker under dagens gång så man kan kolla in på då och då när motivation till annat inte infinner sig?

Det behöver i och för sig inte vara forum, det funkar även med webbsidor med mycket matnyttigt att läsa...

Så jäkla många är det inte just nu, parkers hemsida gillar jag och är mycket på.

På det här forumet kan alla hjälpas åt med att få upp kvalitén genom att posta intressanta ämnen med ett bra diskussionsunderlag. Man måste hitta en bra balans mellan seriositet och mindre seriösa trådar. Men det måste verkligen finnas plats för båda!
 

anders

Medlem
SV: Vilka vinwebbsiter surfar ni regelbundet?

Krug skrev:
!tnero hco tgistums rä teD !tegalobmetsys avirks girdla aks naM

Rob Halford! Burn in hell!

Sant i detta fallet är att under denna renodlade travesti på domstolsförhandling så lyssnade gruppen igenom sina skivor baklänges. Domstolen beslöt att kasta ut "rättssaken" när gruppen kunde påvisa att det fanns en sekvens som lät som "I want candy" när man körde skivan baklänges. Det vägde tyngre än brutalidiotens sakframställan att "do it" hört vid baklängesspelning skulle ha orsakat ett självmord och ett försök (jag undrar om inte snubben som försökte senare avled/tog sitt liv eftersom han hade skjutit bort halva ansiktet med en hagelbössa).
 
Toppen