Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

"Vill du ha smaknotiser på vinerna?"

Zingo

Medlem
Var förbi bolaget och köpte 2+2 från små partier, inget märkvärdigt utan Valtelina Superiore 179:- och Cahors 199:-. I kassan fick jag frågan; "Vill du ha smaknotiser på vinerna?". Blev lite ställd och stötte fram ett "Öhh, nej tack?".
I bilen på vägen hem funderade jag på vad hon menade och ångrade mig lite att jag inte sa ja. Brukar SB-personalen dela ut etiketterna i de fallen eller printar de ut produktdatan på hemsidan? Någon som varit med om något liknande förfarande?
 
Trådskapare
Zingo

Zingo

Medlem
Ok tack, kan ju vara skoj i vissa fall, men kanske hade med att göra att jag var ensam i butiken och de således hade tid att vara lite serviceminded :).
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Antar att det bara fungerar på produkter från standardsortimentet. Men är det bara att säga till när man står i kassan att man vill ha smaknoter på kvittot?
 
Trådskapare
Zingo

Zingo

Medlem
Antar att det bara fungerar på produkter från standardsortimentet. Men är det bara att säga till när man står i kassan att man vill ha smaknoter på kvittot?

I mitt fall var det viner från små partier men de kanske du räknar in i standardsortimentet.
 
Toppen