Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vin till älgfärs och rotgrönsaker??

vintjej

Medlem
SV: Vin till älgfärs och rotgrönsaker??

Sjödin skrev:
Men varför säger alla såhär nu helt plötsligt?? Nu är det säkert ett år sen senast, men jag minns den inte alls som tunn.
Jag köpte faktiskt en i förra veckan, nu måste jag ju öppna den snart för att se om ni har rätt.

Appropå Bandolen minns jag inte vad den hette på rak arm. Tror jag pröjsade kring 200, har jag för mig.

Faktiskt provade jag den i måndags och Lodi. Är benägen att hålla med. Gnarley Head är mycket kraftfullare. Men Lodin är bra tycker jag.
 
Trådskapare
B

Bubblaren

Medlem
SV: Vin till älgfärs och rotgrönsaker??

Just det ja! Det blev helt sjukt nog champagne istället just den gången.... var ju inte meningen, ska nästa gång testa Les Hauts du Castellas 2006 som vintjejen föreslog.

Men just nu inget vin alls, bara förkylning :-(
 
Toppen