Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinalgring hos VinPröjsarn Södermalm

Hej

Jag funderar på att byta förvaring till VinPröjsarn Södermalm från Pelican Selfstorage Kungsholmen eftersom jag upplever att deras klimatanläggning inte håller en jämntemperatur, det skiljer sig mellan 2-5 grader över en vecka när jag mätt och vissa ställen ligger konstant på 16-17 grader men i andra delar har jag fått temperaturer på 10-14 grader osv. Dock så har jag läst att även hos VinPröjsarn så var det problem med tempraturen på Södermalm men skall ha löst sig efter installation av klimatanläggning men är det någon som har erfarenhet av denna? Fungerar den väl eller är det samma där med väldigt varieranade temperaturer?
 
Toppen