Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

[vinet finns ej på bolaget, arkiverad] - Castello di Gabbiano Chianti Classico Bellezza 2012

Hur bra var månadens vin (pris är inte en faktor)?

  • 95-100 Klassiskt, ett stort vin

  • 90-94 Exceptionellt, ett vin med överlägsen karaktär och stil

  • 85-89 Mycket bra, ett vin med speciella kvaliteter

  • 80-84 Bra, ett välgjort vin

  • 75-79 Mediokert, ett drickbart vin med ett antal skönhetsfel

  • 50-74 Kan inte rekommenderas

  • Deltar inte men vill se omröstningen!


Resultat är endast synlig efter lagd röst.
Status
Stängd för vidare inlägg.
Trådskapare
T

Trydebull

Medlem
Åh, va f-n. Jag fick ju svar. Från fel leverantör... Ser jag nu. De lär bli för dyra...

De här skickade jag till igen i em när Mattias larmade. Och har inte fått svar än. Nu heller. Så jag får väl hitta ett nytt alt. Troligtvis något av det jag tittat på. Sött. Återkommer efter nattning.
 

Mattias Schyberg

Administratör
För övrigt, det tog ett tag innan jag fick svar från leverantören och det var ett ganska lustigt svar kan jag tycka...


"Hej Mattias,

Tyvärr kommer 2012 inte in mer tyvärr. Du kan istället nämna Hillside Cabernet från J.Lohr istället säger vår produktchef.

Hoppas det fungerar för er också."

Det är säkert inget fel på förslaget, men det känns ganska avlägset det urprungliga. ;)
 
Trådskapare
T

Trydebull

Medlem
Jag har bara fått negativa svar från de likvärdiga alternativ som jag sett som kul
Så jag är tillbaka på sött.
Avvaktar någon timme så att jag får klart besked från leverantör att det finns flaskor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen