Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vingarderoben.se - ny vinapp

Hej,

Jag skriver här då jag har gjort en egen vinkyls app som är enkel och har wset som grund och hjälper dig att prova och hålla koll på viner. Det är även kopplad till systembolaget så att man kan få deras smakprofiler och klockor också.
Den är gjord för att komma bort från svåra och avancerade appar och fokusera på att lära och dricka goda viner. Appen började som ett lite projekt då jag ville ha något enkelt för att hålla koll på mina vin och då jag bor i lägenhet och har mina flaskor utsprida och inte bara i en riktig vinkyl.

Den heter vingarderoben.se och är och kommer vara PWA app ett bra tag till för hålla nere kostnader och för att få ut uppdateringar snabbare. Appen har idag 3 st betalande användare och ca 40 medlemmar. Appen utveckla hela tiden efter min önskemål på appen och användarnas önskemål.

Jag skulle uppskatta om folk ville testa eller bara kolla in sidan och appen och komma med kommentarer och råd. Det finns en demo version som man kan testa om man bara vill trycka runt.

Oliver
Vingarderoben.se

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Har skapat konto och lagt upp min första källare.
- Det går inte att välja källare(?) att lägga det skannade vinet i. Jag förmodar att källare är samma som vinkyl.
- Det går inte att ändra en vinkyls storleks första siffra efter att den är inskriven. Skapade en vinkyl med en våning och en plats, nu kan jag inte ändra ettan till en två.
- Det går inte att ha fler platser än 20

iPhone 15 (senaste OS), enbart testat via siten, inte någon app.

Trådskapare
V

vingarderoben

Medlem
Har skapat konto och lagt upp min första källare.
- Det går inte att välja källare(?) att lägga det skannade vinet i. Jag förmodar att källare är samma som vinkyl.
- Det går inte att ändra en vinkyls storleks första siffra efter att den är inskriven. Skapade en vinkyl med en våning och en plats, nu kan jag inte ändra ettan till en två.
- Det går inte att ha fler platser än 20

iPhone 15 (senaste OS), enbart testat via siten, inte någon app.
Kul att du ville testa appen och du hittar förbättring direkt...
De två översta buggarna ska jag åtgärda direkt.

Gällande det 20 st plaster på en våning så har jag inte tänkt att detta var något man ville eller behövde men ökar den till ett högt värde som inte ska skapa problem.

Du får gärna testa vidare och se om du kan hitta flera buggar.

Toppen