Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinglas

Skaggs

Medlem
Om man har besvärande tomrum i skåpen eller hyllorna pga att glas saknas kan jag informera om att Bagaren & Kocken har lite trädgårdsornament, dvs rabatt, på Spiegelau Definition i någon vecka till. Runt 250 sekiner per glas i ett sexpack, klart godkänt.

Tack för tipset!

Mexikanaren

Medlem
Ser ut att vara ett väldigt trevligt pris för Lehmann generellt på Artglassvista men måste nog speciellt tipsa om dessa champagneglas

479 riksdaler för en 6pack kan man inte klaga på.

Inte testat dessa specifika glas, brukar dock ofta använda deras (i stort sett likformiga men munblåsta) gd champagne 45cl glas till lite mer mogna champagner.

hooods

Medlem
Ser ut att vara ett väldigt trevligt pris för Lehmann generellt på Artglassvista men måste nog speciellt tipsa om dessa champagneglas

Inte testat dessa specifika glas, brukar dock ofta använda deras (i stort sett likformiga men munblåsta) gd champagne 45cl glas till lite mer mogna champagner.

Perfekt till landet, tackar!

Sonderlese

Medlem

Toppen! Jag passade på att beställa två stycken 6-pack! Tack skall du ha!

Vi är mycket nöjda med dessa och lyckats bara ha sönder två glas hittills genom åren.

Mexikanaren

Medlem
Nu blir man ju löjligt sugen på 2 st sexpack. Hm, vi har ju redan Veritas Champagne och Zalto White att hälla bubbel i. Svårt fall, doktorn grät…
För att göra dig lite extra sugen kan väl nämnas att nu kan du få ett 6pack med dessa glas till några guldpengar mer jämfört med ett(1) enda av deras munblåsta glas på 45cl :) (85 euro-pengar för 2pack)

The Wall

Medlem
För att göra dig lite extra sugen kan väl nämnas att nu kan du få ett 6pack med dessa glas till några guldpengar mer jämfört med ett(1) enda av deras munblåsta glas på 45cl :) (85 euro-pengar för 2pack)
Vem i hela friden köper ett sexpack? Nåväl, efter alla kloka påhejanden har jag klickat hem 2 sexpack. Hustruns protester för jag försöka smuggla mig förbi och hantera så småningom.

Toppen