Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

Sjödin

Joråsåatt...
Oh herregud, läste igenom inferno uppföljningstråden och det inferno vi hade på Grappe där vi bland annat drack Moet 55, bjöd Carl-Jan på korkad Dompa 93 och halsade Ace of Spades utanför Prime Wine Bar. :p
Åh jävlar... Det där var ett inferno det. :D
Keen hade med sig Moeten och en Lillian? Ace of Spades sågades brutalt... jo, minnena börjar klarna.
 

Krisman

Medlem
Hehe, japp stökigt. :)
Sen vet jag inte vilka som var med på Grodan förutom vintjej och säkert Keen tror jag som jag har för mig hade en lillian?! Jag förknippar typ Keen med Lillian. :D
 

Segol

Medlem
Jag sätter gärna mig själv på en reservlista också även om jag är en bit ner på densamma, som nämnts brukar det blir en del avhopp.
Januari har gått från att vara lugn till att bli rejält bokad så jag är inte hundra på att jag kan men det här upplägget var riktigt länge sen så det är lockande.

@Kostjan
Teambuilding/chill out rose med de människor du ser hela dagarna men inte vill umgås med privat kan säkert också bli kul, var positiv.
 
Toppen