Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

1CRU skrev:
Hörredu Anders, du kommer väl in och krama på mig!!!!!!! gärna vid 17:45 så har vi en kvart till 6 ;)

Det är lugnt, jag behöver inte mer än 30 sekunder. Max. ;D
 

Helen

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Det är lugnt, jag behöver inte mer än 30 sekunder. Max. ;D
Bra att du är snabb, då kan vi använda resten av tiden till att dricka en vosne romanee 1cru 2007.
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

1CRU skrev:
Bra att du är snabb, då kan vi använda resten av tiden till att dricka en vosne romanee 1cru 2007.

Du känner väll anders, det går ju på 30 sek det med max.
 

Helen

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Det är lugnt, jag behöver inte mer än 30 sekunder. Max. ;D
Anders, Nu är Anders från växsjö här och dricker Rosé champagne och snittar. Han hälsar puss och kram till DIG
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

1CRU skrev:
Anders, Nu är Anders från växsjö här och dricker Rosé champagne och snittar. Han hälsar puss och kram till DIG

Jag får väl dyka in på fredag och ta vid där han slutade. Ska jag ta med en kyckling i vanlig ordning? :D

Hur som helst har jag bokat bord på Pontus på fredagen så jag får väl fortsätta supa ner mig där.
 

Helen

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Jag får väl dyka in på fredag och ta vid där han slutade. Ska jag ta med en kyckling i vanlig ordning? :D

Hur som helst har jag bokat bord på Pontus på fredagen så jag får väl fortsätta supa ner mig där.

Får stefan och jag följa med och supa ner oss ?
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

1CRU skrev:
Får stefan och jag följa med och supa ner oss ?

Häng på, det blir roligare. Och då har jag en bättre ide, vi super ner stefan... ;D
Men säg till snarast om ni vill föja med för jag måste då uppgradera bordsstorleken.

Plats i Matbaren bokad till lunch. Det börjar kännas som att svält kan undvikas...
 

Helen

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Häng på, det blir roligare. Och då har jag en bättre ide, vi super ner stefan... ;D
Men säg till snarast om ni vill föja med för jag måste då uppgradera bordsstorleken.

Plats i Matbaren bokad till lunch. Det börjar kännas som att svält kan undvikas...
ja ja de rika kan. vi vill gärna följa med till pontus, när som helst efter kl 18:15. Boka in oss.
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

1CRU skrev:
ja ja de rika kan. vi vill gärna följa med till pontus, när som helst efter kl 18:15. Boka in oss.

Klart. Bordet har vi från 19.30, det var det tidigaste som fanns.
 

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Klart. Bordet har vi från 19.30, det var det tidigaste som fanns.


Då blir det nog kört för mig att haka på nåt inferno :( Inte hinner jag sätta i mig de 2-3 flaskorna som krävs på 1.5 timme :D
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Keen skrev:
Då blir det nog kört för mig att haka på nåt inferno :( Inte hinner jag sätta i mig de 2-3 flaskorna som krävs på 1.5 timme :D

Vin som konsumeras på Pontus räknas också. Tiden för bordet kan också ändras.
 

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Vin som konsumeras på Pontus räknas också. Tiden för bordet kan också ändras.

Min månadsbudget är redan körd. Fixar inte en middag på Pontus med tillhörande vin tyvärr. Jag skyller på Manfred :(
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Keen skrev:
Min månadsbudget är redan körd. Fixar inte en middag på Pontus med tillhörande vin tyvärr. Jag skyller på Manfred :(

Ok, så pluskan har begått självmord.

Men vad är detta med att du inte skulle vara tillgänglig förrän klockan 18? Smit för fasen! Drar vi igång vid tresnåret hinner vi med en del...
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jag jobbar men kan se till att dra efter 16 nån gång. Vart dyker jag förbi med en pava någonstans Anders? :p

Inget Pontus för mig dock.
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Kom på en sak... Är det inte obligatorisk vinfernomängd som avses så är det ju inte tillåtet att planera i den här tråden! ;)
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jos skrev:
Jag jobbar men kan se till att dra efter 16 nån gång. Vart dyker jag förbi med en pava någonstans Anders? :p

Inget Pontus för mig dock.

Tja, vi kan ju våldgästa Keen. Annars har vi mitt hotellrum att slå sönder.
 

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Tja, vi kan ju våldgästa Keen. Annars har vi mitt hotellrum att slå sönder.

haha, i så fall får ni ta med kofot så ni kommer in hos mig medan jag sitter på jobbet. :(

Vilka är det nu som ska med, och vad blir det för flaskor?
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Keen skrev:
haha, i så fall får ni ta med kofot så ni kommer in hos mig medan jag sitter på jobbet. :(

Vilka är det nu som ska med, och vad blir det för flaskor?

Jag tar med mig lättpisset från Egon som nämndes i annan tråd. Jos?
 

vintjej

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Tja, vi kan ju våldgästa Keen. Annars har vi mitt hotellrum att slå sönder.

Nu börjar det ju låta ståndsmässigt depraverat. *Ser bilder av Being Boring-videon framför mig*
Nästan frestande. Hur stor är TV:n?
 
Toppen