Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

Keen

slan
SV: Vininferno, planeringstråden.

vintjej skrev:
Nu börjar det ju låta ståndsmässigt depraverat. *Ser bilder av Being Boring-videon framför mig*
Nästan frestande. Hur stor är TV:n?

Min TV? 50 tum :p
 

anders

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

vintjej skrev:
Nästan frestande. Hur stor är TV:n?

TV:n!?! Va fan, nu är det en man på besök i Fjollträsk. Vi skickar naturligtvis ut skrivbordet. TV:n använder vi som en morgonstjärna när Konstapel Plattfot dyker upp. ;D
 

vintjej

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
TV:n!?! Va fan, nu är det en man på besök i Fjollträsk. Vi skickar naturligtvis ut skrivbordet. TV:n använder vi som en morgonstjärna när Konstapel Plattfot dyker upp. ;D

Rockstjärnor kastar ut TV:n, vinnördar kastar ut skrivbordet.:D
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

anders skrev:
Jag tar med mig lättpisset från Egon som nämndes i annan tråd. Jos?

Helt fantasilös just nu men jag ska väl komma på något. Blir väl rött i alla fall.
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Någon mer än jag som tycker det är dags för ett vinferno snart?
 

Krisman

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Bubblaren skrev:
Det tycks bli svårt att få deltagare CH, alla tycks vara vita så här efter semestrarna :D

Jag har varit vit sen jag föddes, men det hindrar inte mig för ett inferno. Let's go!
Datum och plats?
 

SUPRA

Bäst
SV: Vininferno, planeringstråden.

Oväntat att jag av alla personer skulle ta tag i det här, men med anledning av diskussionen i vinköpstråden föreslår jag
en flight med tema 1988 och Champagne.

Jag har inte tillgång till Grappe, men mitt förslag är som senaste Krug-testet som jag tycker fungerade bra.
Jag behöver väl inte be om ursäkt för min framfusighet i det här sällskapet?

Jag själv kan bidra med detta:

Krug 1988
Krug CdM 1988
Cristal 1988


Tidpunkt:

Känns ju spontant som att December skiter ihop sig som vanligt, och det är väl inte bara för mig?
2010?
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Vininferno, planeringstråden.

Jag har fan ingenting från 88.... Eller jo, kanske en Veuve C om jag tänker efter, men den lär ju inte direkt platsa i det där sällskapet....
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Sjödin skrev:
Jag har fan ingenting från 98.... Eller jo, kanske en Veuve C om jag tänker efter, men den lär ju inte direkt platsa i det där sällskapet....

Om vi bortser från att det vad du förselog så hade det fortfarande blivit fel eftersom sittningen skulle gälla 1988 ;)
 
SV: Vininferno, planeringstråden.

Sjödin skrev:
Jag har fan ingenting från 98.... Eller jo, kanske en Veuve C om jag tänker efter, men den lär ju inte direkt platsa i det där sällskapet....

Var med och bjud :) , (Finns en eller två pavor 88 på systemet också)
Auktion

Salon, Belle Epoque och VC har jag av 88or.

Röstar på 2010.
 

Sjödin

Joråsåatt...
SV: Vininferno, planeringstråden.

CH skrev:
Om vi bortser från att det vad du förselog så hade det fortfarande blivit fel eftersom sittningen skulle gälla 1988 ;)

Va? vad menar du nu? är du redan full? ;D
 
Toppen