Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

SV: Vininferno, planeringstråden.

johan1279 skrev:
Vet inte om min matte är rätt nu (rätta mig då gärna?)
Men fyra stycken i sthlm och tre stycken i gbg. Att ha två vinfernon på samma dag och byta bilder som tomas säger kan bli en bra idé bara ett par till anmäler sig :) ?

Verkar som Göteborg har gått om Stockholm. Kan tänka mig både orterna beroende på tid :)
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Mycket frågor om tid utan ett ända förslag
Jag får vell börja brett med att föreslå början på januari alt slutet på februari (vinferno#Sthlm)
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Vininferno, planeringstråden.

johan1279 skrev:
Mycket frågor om tid utan ett ända förslag
Jag får vell börja brett med att föreslå början på januari alt slutet på februari (vinferno#Sthlm)

Någon med tillgång till lämplig lokal kan ju få föreslå ett antal datum. Viner löser sig alltid, och deltagare för det mesta, men lokal brukar vara lite begränsande...
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

vintomas skrev:
Någon med tillgång till lämplig lokal kan ju få föreslå ett antal datum. Viner löser sig alltid, och deltagare för det mesta, men lokal brukar vara lite begränsande...
Då vinkällaren vi vad i sist röstar jag på att Krister får komma med förslag på datum ::)
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Ni glömmer vell inte bort den 'officiella' vinfernot så är i planeringsstadiet?

Vart det någon i sthlm som ville känna sig vid en lämplig plats att vara på?
 

kristerb

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Sorry Johan, hade missat att du nämnde mig där tidigare.

Jag kan kolla januari-februari i vinkällaren i Stockholm - återkommer!

Gott nytt!
(blev en lång lista vin på nyårsafton, ska försöka sammanfatta i annan tråd)
 
SV: Vininferno, planeringstråden.

kristerb skrev:
Sorry Johan, hade missat att du nämnde mig där tidigare.

Jag kan kolla januari-februari i vinkällaren i Stockholm - återkommer!

Gott nytt!
(blev en lång lista vin på nyårsafton, ska försöka sammanfatta i annan tråd)

Dags att dra igång planeringen? Jag är rätt bokad fram till den 19e februari men någon gång senare. Blir nog minst en röd från mig denna gång också.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Anders Landström skrev:
Dags att dra igång planeringen? Jag är rätt bokad fram till den 19e februari men någon gång senare. Blir nog minst en röd från mig denna gång också.
De tycker ja! Mot slutet av februari låter kanon. Jag vet redan vilka viner jag ska ta med :)
 

kristerb

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Mors, det är väl bäst med en lördag med tanke på hur lång tid vi höll på sist, vad sägs om 2 mars alternativt 9 mars?
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Vininferno, planeringstråden.

Ja men då låter väl 2 mars bra
Vilka är på då ??

fyll på listan:

Kostjan
 
Toppen