Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

kristerb skrev:
Hallå Johan!
Ja det var längesen för mig också. September är redan körd för mig tyvär, men nån lördag i oktober skulle det nog kunna vara möjligt att hålla till i Gamla stan (Stockholm) som tidigare.
Har du något datum på rak arm som du tror funkar får du gärna komma med förslag. Så kan vi ju se hur många som kan det datumet?
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

kristerb skrev:
Vad sägs om lördag 19 oktober, gamla stan, Stockholm?
Vilka kan och vill?
Lördag 19 Okt it is!
De som är på :
Kristerb
Johan1279
Håkan
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Vininferno, planeringstråden.

Lördag 19 Okt it is!
De som är på :
Kristerb
Johan1279
Håkan
Kostjan
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Vininferno, planeringstråden.

Ser ut att funka för mig med 19 oktober.

De som är på :
Kristerb
Johan1279
Håkan
Kostjan
Segolas
Vintomas
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

vintomas skrev:
Ser ut att funka för mig med 19 oktober.

De som är på :
Kristerb
Johan1279
Håkan
Kostjan
Segolas
Vintomas

Ser att 19 okt är ledigt i min kalender. Jag kollar om det är logistiskt möjligt att göra er sällskap och återkommer.
 

Kostjan

Mot bättre vetande
SV: Vininferno, planeringstråden.

CH skrev:
Ser att 19 okt är ledigt i min kalender. Jag kollar om det är logistiskt möjligt att göra er sällskap och återkommer.
Blir det samma nivå på flaskor som senast är du mer än välkommen ;)
 

kristerb

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

instämmer! CH vore skoj om du kom.

Jag och Kostjan har en bekant som kanske kommer, men får bekräfta sista veckan. Han har en bra källare.
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Kostjan skrev:
Blir det samma nivå på flaskor som senast är du mer än välkommen ;)

Klassen lär blir ungefär samma men det blir nog aningens yngre ålder på flaskorna denna gången i sådant fall.
 
SV: Vininferno, planeringstråden.

CH skrev:
Ser att 19 okt är ledigt i min kalender. Jag kollar om det är logistiskt möjligt att göra er sällskap och återkommer.

Ska fråga om lov hemma :) Om det finns plats är jag sugen. Länge sedan jag drack något gott :)
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
SV: Vininferno, planeringstråden.

Kul! ser ut som vi blir börjar bli ett bra gäng änsålänge då, kul att så många redan är på :)

Kristerb
Johan1279
Håkan
Kostjan
Segolas
Vintomas
CH
Anders Landström
 

CH

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Vad som såg ledigt ut var en dåligt ifylld kalender. Måste nog tyvärr dra mig ur som det ser ut nu.


johan1279 skrev:
Kul! ser ut som vi blir börjar bli ett bra gäng änsålänge då, kul att så många redan är på :)

Kristerb
Johan1279
Håkan
Kostjan
Segolas
Vintomas
CH
Anders Landström
 

Jos

Medlem
SV: Vininferno, planeringstråden.

Vore kul med ett vinferno igen om jag får plats, var länge sen...

Fick precis reda på att jag är "ledig"(läs tjejen ska bort) den 19e ;)
 
Toppen