Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vininferno, planeringstråden.

Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
Sorry, jag kan inte. Det var dumt av mig att kommentera. Jag befinner mig antagligen någonstans i Texas den 13 december.
 

sunqan

Vinös
Och jag befinner mig nånstans mellan kungsgatan 8 och upplandsgatan 14 en stor del av helgen (vi flyttar).

(Jobbet alltså för er som inte kan Stockholm)
 

Jos

Medlem
Om det nu är så att bara vissa medlemmar är inbjudna så kanske man skulle ordna med en särskild avdelning för detta "inre gäng", typ loungen, så slipper vi andra ens fundera över om det gäller alla eller bara vissa :mad:
Hade du läst tidigare inlägg i den här tråden så hade du sett att det är fritt fram för vem som helst att delta, - om man är glad och trevlig då förstås! ;)

Jag kan inte 14e och det ser mörkt ut 13e men jag vet inte just nu. Himla sugen dock, - känns som sjukt länge sen jag var med!
 

Segol

Medlem
Vi kör en sittning hemma hos mig (Stockholm, Södermalm) den 31 januari.
Klara deltagare är:
segolas
@vintomas
@Kostjan
@johan1279

Med lite god vilja får jag in sju personer, i skrivande stund finns det alltså tre lediga platser som bokas genom att man lägger till sig själv i namnlistan i den här tråden.

Övrig info såsom tid, adress mm löser vi via privat meddelande när deltagarlistan är klar.
 

MD

Medlem
Vi kör en sittning hemma hos mig (Stockholm, Södermalm) den 31 januari.
Klara deltagare är:
segolas
@vintomas
@Kostjan
@johan1279

Med lite god vilja får jag in sju personer, i skrivande stund finns det alltså tre lediga platser som bokas genom att man lägger till sig själv i namnlistan i den här tråden.

Övrig info såsom tid, adress mm löser vi via privat meddelande när deltagarlistan är klar.
+ @MD om det går för sig...
 
Toppen