Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinlagring i Stockholm

Jag är på jakt efter en tillfällig vinlagring för ett mindre antal flaskor (max 20). De har legat kylda sedan köp så jag är inte så sugen på att lägga dem i ett varmt förråd ett halvår. Planerar att köpa en större lägenhet där jag kommer få plats med vinlagringsskåp, men flaskorna behöver lagring till dess. Har kikat på Pelican men det är utsålt. Även kikat på Grappe, men det är inte ekonomiskt försvarbart för lagring på kort sikt.

Har ni tips på andra alternativ?
 

Silex

Medlem
Hör om någon är på gång att köpa nytt/ytterligare vinlagringsskåp och har lite plats över i ett halvår. De skulle säkert bli glada över ett bidrag till inköpet av skåpet och kommer väl ändå ha en del plats över i nya skåpet första månaderna. Win-win.
 

Ludvig

Medlem
Jag är på jakt efter en tillfällig vinlagring för ett mindre antal flaskor (max 20). De har legat kylda sedan köp så jag är inte så sugen på att lägga dem i ett varmt förråd ett halvår. Planerar att köpa en större lägenhet där jag kommer få plats med vinlagringsskåp, men flaskorna behöver lagring till dess. Har kikat på Pelican men det är utsålt. Även kikat på Grappe, men det är inte ekonomiskt försvarbart för lagring på kort sikt.

Dina flaskor kan nog få plats hos oss.
 
Toppen