Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Lite feedback.

+ Bra urval av viner och importörer. Bra stämning och stor variation åldersmässigt på deltagare.

- Tyckte det blev lite trångt ju mer tiden gick, kanske större lokal?

Overall riktigt gött att trippa runt och lära känna lite nytt folk. Och komma lite närmare importörerna.
 

Segol

Medlem
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Jag instämmer i allt positivt som sagts, verkligen bra!
Om något så kanske det var lite för trevligt :) , det kändes som genomströmningen av besökare blev begränsad och det var lite svårt att ta sig fram till leverantörerna.
 

Per Stade

Lege artis
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Vi glesbygdsbor, som inte kunde vara med, kräver en
ingående rapport med smaknoteringar! :mad:
 
Trådskapare
A
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Jimmy och jag ska också passa på att tacka Johan1279 som osjälvisk kastade sig in och hjälpte till. Blev lite mer arbete än förväntat och att få hjälp var ovärderligt.

TACK
Johan
 

fabio

Medlem
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Stort tack till en mycket väl genomförd mässa Anders och Jimmy och alla andra!

Båda jag och sambon hade mycket trevligt.

Tycker det flöt på mycket bra, hann prova allt jag ville och många intressanta diskussioner. Går mer än gärna på nästa mässa.
 

kayaker

Cyklist
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Jag kan bara instämma i kören.

Tack Jimmy, Anders och alla utställare för en mycket trevlig mässa med väldigt många intressanta och fina viner. Väldigt många av oss besökare har nog hittat nya guldkorn.
Vem hade t.ex. väntat sig att en vit Godello från Galicien skulle vara så spännande?

Hoppas på fler liknande evenemang, och jag hoppas även att fler följer efter och anordnar liknande evenemang. Jag tyckte mig ana ett uppdämt behov... ;)
 

yarik

Medlem
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Stor tack till Anders och Jimmy.

Äntligen upplevde jag en kvalité mässa (min först), istället av att läsa med avund på vinbloggar.
 

lunaq

Medlem
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Mitt första event med finewines men förhoppningsfullt inte det sista. Riktigt bra. Tack Anders och Jimmy. Tack också till alla leverantörer. Finns mycket vin att välja på där ute men efter den här mässan så kommer jag att titta speciellt efter era varor. Varför? Köper helst av människor jag gillar när varorna är bra
 

mnor

Medlem
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Tänkte passa på att tacka för en riktigt bra kvalitativ vinmässa! Jag kommer garanterat att återkomma om/när ni arrangerar fler mässor i framtiden. Tyckte det fanns ett bra urval av olika viner, vilket fick mig att prova distrikt som jag vanligtvis inte dricker så mycket från. Personligen önskar jag alltid mer champagne.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
SV: Vinmässa med fokus på kvalitet - 27 april 2013

Lie sen med min feedback, har varit på resa men,

Tack för en fantastiskt trevlig mässa, hög kvalité, och ytterst trevligt!

Gillar verkligen den intima lokalen och även om det blev lite trångt mot slutet tycker jag nog inte att det borde bli större till nästa gång, litenheten är det som gör det så bra!

Man får anse det bevisat att vinmänniskor verkligen kan vara sociala djur när tillfälle bjuds :)

Ser fram emot nästa gång!
 
Toppen