Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinpratarna pratar champagne med finewines.se

Vi går pod helt enkelt. Riktigt kul att vara med och prata champagne. Avsnittet kommer att sändas om ett par veckor men kan redan nu avslöja att det blir en del trevliga viner. Från hus till odlare, från norr till söder.

Medans ni väntar kan man alltid lyssna in på lite äldre podcasts som Vinpratarna producerat
 

Elvis

Medlem
Bra avsnitt. Anders, du lät ju mycket trevligare än du är i verkligheten. ;)

Jag lyssnade lite på avsnitt 7 för några dagar sedan men tyckte inte att det var särskilt bra så mina förväntningar var rätt låga, men du lyfte verkligen avsnittet, Anders.
 

Peder

Medlem
En podcast lyfter verkligen om man har rätt gäster och vinpratarnas senaste avsnitt var ett bra exempel på podcast där jag satt kvar och lyssnade trots att det egentligen är väldigt långa avsnitt.

/Peder
 

Elvis

Medlem
vad vare för glas ni hade Anders? ja behöver fixa några schyssta till bra pris.

Så här ser glasen ut i alla fall (med mig i bakgrunden):
Mars-juli+2012+172.JPG
 
Trådskapare
A
Så, vad är forumets dom? Vågen,bra, ok, det värsta vi hört. Bra att forumet profileras eller inte? Jag och Jimmy är intresserade av lite synpunkter
 

Elvis

Medlem
Jag tror att ditt framträdande gjorde mer för Vinpratarna än vad podcasten gjorde för finewines. Du lyfte verkligen deras podcast men jag skulle gissa att de flesta av deras lyssnare (som kanske inte är så jättemånga…) redan har hittat till forumet (åtminstone läst det) ändå.

Du kanske skulle ha en egen podcast!
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
Aldrig hört denna pod förut, tyckte det var intressant men för att ge kritik så tycker jag det var Anders som var intressant. Bra berättar röst och kul att lyssna på. Jag röstar på en Finewines pod istället dock med gästande medlemmar.
 
Toppen