Vinpratarna

Diskussion i 'Övrigt' startad av Niklas J, 4 oktober 2016.

1. Niklas J

Niklas J Medlem

Om så tillåtes här på forumet; lite halvfräckt självhyllande...

Skämt åsido, för er som vill lyssna på min ljuva skånska stämma och snappa upp ett och annat om Madeira, så passar jag helt sonika på att slå ett slag för Andreas & Béatrice's podcast Vinpratarna. I avsnitt 99 avhandlas Madeira och jag var inbjuden. 80 minuter madeirasnack för den som inget bättre har för sig!

https://www.acast.com/vinpratarna/99.madeira

Admin; skicka mig till sopkorgen eller annan kategori om det ej passar här.

2. Micael J

Micael J Vinintresserad ölnörd

Ett fantastiskt trevligt, informativt och roligt avsnitt som gjorde att jag genast började snegla lite på vad bolaget hade att erbjuda.

Niklas J och Mattias Schyberg gillar detta.
  3. Tomas Lindblom

Tomas Lindblom fd Deppodi Moderator

Lånar tråden lite.
    Har precis börjat lyssna på podden, har precis kommit en bit in på Champagneavsnittet som @Anders Landström var med i för några år sedan. Mycket intressant! Ser fram emot morgondagens promenad med vagnen så att jag får lite lugn och ro samtidigt som jag kan bredda mina kunskaper inom vin :D Win win.

Är det någon som har lyssnat igenom alla avsnitt med vinpratorna? Jag tycker att dem gör ett bra jobb! Jag gillar podden.
    @Niklas J hur var din känsla efter intervjun med Andreas och Beatrice? Berätta gärna lite mer om ditt besök!

Niklas J och Mattias Schyberg gillar detta.
  4. Niklas J

Niklas J Medlem

Såväl Bea som Andreas är sköna typer & har man inte träffat dem förr så är det lätt att känna sig avslappnad i deras sällskap.
    Hoppas du gillar avsnittet om Madeira!

Micael J, kayaker och Tomas Lindblom gillar detta.
  5. Mats Petri

Mats Petri fd golfkompis

Har följt podden från början och ett av de absolut bästa avsnitten är Niklas snack om madeira. Missa inte det. Alltid roligt att lyssna på kunniga människor.

Niklas J, kayaker och Tomas Lindblom gillar detta.
  6. Niklas J

Niklas J Medlem

7. Sigdarve

Sigdarve Medlem

Anders Landström gillar detta.
  8. Anders Landström

Anders Landström Dricker mest, skriver lite

Beatrice och Andreas gör en mycket bra pod. I just det här avsnittet så var det en irriterande gäst som avbröt dem mest hela tiden :).

Är dock mycket hedrad att få , även om tillfällig gäst, få spela i samma liga som dem och @Niklas J

Last edited: 8 februari 2019
  9. Sigdarve

Sigdarve Medlem

Ditt snack gjorde mig mer nyfiken på Champagne. Tack för det.

Anders Landström gillar detta.

Dela sidan