Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinpratarna

Niklas J

Medlem
Om så tillåtes här på forumet; lite halvfräckt självhyllande...

Skämt åsido, för er som vill lyssna på min ljuva skånska stämma och snappa upp ett och annat om Madeira, så passar jag helt sonika på att slå ett slag för Andreas & Béatrice's podcast Vinpratarna. I avsnitt 99 avhandlas Madeira och jag var inbjuden. 80 minuter madeirasnack för den som inget bättre har för sig!

https://www.acast.com/vinpratarna/99.madeira

Admin; skicka mig till sopkorgen eller annan kategori om det ej passar här.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Lånar tråden lite.
Har precis börjat lyssna på podden, har precis kommit en bit in på Champagneavsnittet som @Anders Landström var med i för några år sedan. Mycket intressant! Ser fram emot morgondagens promenad med vagnen så att jag får lite lugn och ro samtidigt som jag kan bredda mina kunskaper inom vin :D Win win.

Är det någon som har lyssnat igenom alla avsnitt med vinpratorna? Jag tycker att dem gör ett bra jobb! Jag gillar podden.
@Niklas J hur var din känsla efter intervjun med Andreas och Beatrice? Berätta gärna lite mer om ditt besök!
 
Last edited:

n_micke

Medlem
Mycket trevlig pod tycker jag, härligt att sitta och lyssna på vid långturer på jobbet, milen rullar förbi något snabbare och förhoppningsvis så lär jag mig något också. Tack!
 
Toppen