Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinskåp Hoover vs Bosch

CH

Medlem
SV: Vinskåp Hoover vs Bosch

Ehhhh, vad hände med mitt förra inlägg?

Vad jag skrev var i alla fall att jag köpte min vinkyl på www.ajokyl.se och är väldigt nöjd med den.
Tror det är VKG571 jag har.
 

Krug88

Medlem
SV: Vinskåp Hoover vs Bosch

Är det den hos Lagerlings på 97m2?
Fin lya, vad slutade den på?

Hälsa Richard från mig när ni signar.
Det är en gammal polare som dessutom säljer min nu i helgen.
 

Helen

Medlem
SV: Vinskåp Hoover vs Bosch

Elvis skrev:
Jag bjuder på en lägenhet och om vi får den, så kommer vi att skaffa vinkyl till köket. Jag nöjer mig med en temperaturzon men vill i övrigt ha en så bra kyl som möjligt. Dels för att jag bara vill ha det bästa till mina viner, dels för att framtida köpare ska tänka att "wow, här är det lyx". Vad tror ni om denna:
http://www.tretti.se/vitvaror/kylskap/vinkylar/liebherr-wkes4177

Hej Elvis

Grattis till den nya lyan!

Vad som kan vara roligt att veta när det kommer till Liebherr, Porkka och Miele. De byggs alla 3 av samma industri sedan sätts deras namn på respektive skåp.
Va dock lite förskiktig när du köper vinskåp från en internetbutik. jag har haft många kunder inne hos mig som vill ha hjälp med service då de har köpt vinskåp på internet av företag som har saknat servicandan, när något gått sönder. Då kommer de till mig och "lilla mamma fixar det" så de blir nöjda.
 
Toppen