Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinskribent sökes

vininfo.nu

Medlem
SV: Vinskribent sökes

Vininfo.nu

Opinionwines har tagit både mina kartor (som jag har gjort själv) och hela stycken från min hemsida. Detta helt utan att vare sig fråga eller för den delen på något sätt referera till mig eller till min hemsida. Dessutom har dom ingen vettig kontaktinformation. Helt oacceptabelt. Dessutom har Andreas Lantz, som är en av dom två personerna bakom opinionwines, fräckheten att kalla sig vinskribent. "Tjyv" är väl möjligtvis det rätta epitetet.

// Lars Jonsson, www.vininfo.nu
 

SUPRA

Bäst
SV: Vinskribent sökes

Upphovsrättsbrott är ganska allvarligt. I alla fall om man ser till straffet.
 

Elvis

Medlem
SV: Vinskribent sökes

Lars, här hittar du en del kontaktuppgifter:
http://whois.net/whois/opinionwines.com

Och det finns bara en Emil Fherm (en av de två personerna bakom, enligt hemsidan och också enligt WHOIS) med den stavningen av efternamnet så du kan hitta hans telefonnummer mm på hitta.se.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
SV: Vinskribent sökes

-I övrigt ser ju en hel del av artiklarna ut att vara tillverkade med "google translate" så att skaffa sig en vinskribent verkar ju inte vara någon dum idé?
 

vininfo.nu

Medlem
SV: Vinskribent sökes

Har nu skrivit både till Opionwines (Èmil Fherm) och Loopia som är deras webbhotell (och för övrigt även mitt)... Den sk. Andreas Lantz hittar jag inte. Visst jag hittar ngra st (nätet, facebook, mm) men inga som stämmer med beskrivningen på Opinionwines hemsida.

Tack för tipsen!

// Lars
 

KimHartman

Medlem
Toppen