Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinturista i Napa

A.N

Medlem
Skall till Los Angeles två veckor i juni och tänkte passa på att åka upp till Napa med bil. Någon som har gjort något liknande och kan tipsa om boende och vingårdar. Bör nämna att vi har två småttingar på 2.5 och 1 år med oss.
 

Andreas L

Medlem
SV: Vinturista i Napa

LA till Napa är inte en sån kort bit som man kan tro, det tar nog 5-6 timmar med bil.
???
 

bradzee

Medlem
SV: Vinturista i Napa

Andreas är rätt. Napa Valley ligger norra om San Francisco... kanske 7 timmar på bilen.

Det finns många vingårdar i Santa Barbara County. SBC ligger norra av Los Angeles... bara tre timmar.

Min företag (MURAM International) importerar viner från Napa, Sonoma, Central Coast, Paso Robles och Santa Barbara County... om du har frågor, fråga mig!
 

CH

Medlem
SV: Vinturista i Napa

bradzee skrev:
Andreas är rätt. Napa Valley ligger norra om San Francisco... kanske 7 timmar på bilen.

Det finns många vingårdar i Santa Barbara County. SBC ligger norra av Los Angeles... bara tre timmar.

Min företag (MURAM International) importerar viner från Napa, Sonoma, Central Coast, Paso Robles och Santa Barbara County... om du har frågor, fråga mig!

Välkommen till forumet bradzee.

Eftersom jag är ganska svag för viner från USA så lär jag nog komma med lite frågor till dig.

Till dess så har vi tidigare diskuterat lite runt American Wine Club här.
Du kanske kan svara på lite frågor där samt berätta lite om vinerna som var med på den senaste leveransen.
 

bradzee

Medlem
SV: Vinturista i Napa

CH... Mycket interesant att se American Wine Club ämne! Jag ska introducer mig direkt.

A.N.... Om du har frågor eller vill rekommendationer för din resa du gärna kontakta mig!
 
Toppen