Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 13 februari

Kostjan

Mot bättre vetande
Blev 2 Pingus. Frågan är bara hur länge man ska vänta på att dricka dessa...
Drack Pingus 2010 igår, och om man ska utgå ifrån den så behöver du inte vänta i 10 år.
När vi drack den hade den varit på karaff i 3-4 tim och var helt öppen. Naturligtvis kommer den utvecklas och bli bättre,
Men absolut drickbar.
Du har ju två, så dra korken på den ena och lagra den andra.
 
Fick precis ett samtal från min systembolagsfavoritbutik och det blir troligen ingen Frédéric Esmonin. Transportören drog kartongen i backen så världen har en mindre flaska att se fram emot. Surt, första gången det händer och då jag vet kärleken till vin i den här butiken, inte Systembolagets fel.

Surt, surt , surt
 

Keen

slan
Fick precis ett samtal från min systembolagsfavoritbutik och det blir troligen ingen Frédéric Esmonin. Transportören drog kartongen i backen så världen har en mindre flaska att se fram emot. Surt, första gången det händer och då jag vet kärleken till vin i den här butiken, inte Systembolagets fel.

Surt, surt , surt

Nej, fyfan så segt! Jag har fått mess om att min flaska finns i butik nu. Hoppas ingen olycka händer med den.
 
Toppen