Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 13 juni 2013

Keen

slan
SV: Webblansering 13 juni 2013

MD skrev:
Knegar inte du nu? 15k för en pava rötjut är väl inte så mycket att fundera över?

Visst, men måste ju äta också...jag är bara en fattig arbetare.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
SV: Webblansering 13 juni 2013

sunqan skrev:
Och jag som just kommit på det ultimata svaret på frågan man får när nan vunnit 100000 på tv4as sommarkryss:

- vad ska du göra för pengarna?
- jag tänkte köpa en flaska vin!

Men man kanske skulle svara
-jag tänkte köpa 1008 apor.
Istället.

Nej, du får väl 2 013 apor för 100 000 spänn? De kostar ju knappt en femtiolapp per styck, eftersom 149 kr räcker till tre apor. :)
På avdelningen för meningslöst vetande kan noteras att Systembolaget under 2012 sålde hela 762 811 boxar Tre Apor vitt, vilket ändå bara placerar den på plats 6 bland boxarna. Och var enda en av dessa 2 288 433 apor har sålts i folkhälsans namn, eftersom de ju såldes utan privat vinstintresse! ;D
 

sunqan

Vinös
SV: Webblansering 13 juni 2013

Du glömmer att vinsten inte är skattefri. Det blir en löneutbetalning :)

Skickat från min GT-I9100
 
Toppen