Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 14 januari 2021

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Köpplats RSV = körd.
Båda tyskarna gled ner iaf. Inte det mest roliga... Ganska besviken på deras webbsläpp nu för tiden. Gläjden är liksom borta.
 

MarkusJ

Medlem
Hade nästan glömt bort det här, men kom på i sista stund.

Är väldigt obevandrad i Bourgogne men satt och läste lite igår, helt orelaterat till de här. Fick bli lite olika Carillon idag för att komma igång med något, även om jag väl får försöka glömma bort dom ett bra tag framöver...

Lyckades knipa 4x Riesling också :cool:
 

Jos

Medlem
Fan imponerande att finourgognen säljer slut med dessa priser ändå, finns folk med stålar! :)

William Deutz magnum för 3500 säljs tydligen också trots att vanlig kostade runt tusenlappen ute i Europa
 

Oscaro

Medlem
Helt obegripligt hur folk lyckas vara så snabba på att klicka, RSV var ju helkört... Använder folk scripts eller hur gör dem?
Fick i varje fall en Wehlener Sonnenuhr Aulese 03 så inte helt värdelöst. Kan konstatera att jag klarade mig 14 dagar in på det nya året innan jag köpte min första flaska vilket måste ses som en vinst!
 

Kostjan

Mot bättre vetande
Köpplats RSV = körd.
Båda tyskarna gled ner iaf. Inte det mest roliga... Ganska besviken på deras webbsläpp nu för tiden. Gläjden är liksom borta.
Helt obegripligt hur folk lyckas vara så snabba på att klicka, RSV var ju helkört... Använder folk scripts eller hur gör dem?
Här var det glädje iallafall! Fick både RSV och Malconsorts :)
Fan imponerande att finourgognen säljer slut med dessa priser ändå, finns folk med stålar! :)
Mindre stålar nu.....;)
 
Toppen