Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 23 augusti 2012

egonx

Medlem
SV: Webblansering 23 augusti 2012

Jag bumpar denna tråd då släppet är om 10 minuter.

Jag är lite sugen på brunellon, genomgående höga betyg och drickmogen.
 
Trådskapare
A
SV: Webblansering 23 augusti 2012

egonx skrev:
Jag bumpar denna tråd då släppet är om 10 minuter.

Jag är lite sugen på brunellon, genomgående höga betyg och drickmogen.

Det verkade inte vara något större sug efter den. Finns fortfarande 37 flaskor kvar. Har du kollat priser också på wine-searcher?
 

egonx

Medlem
SV: Webblansering 23 augusti 2012

Det är ett rimligt pris på SB. Går att beställa från utlandet för 700-800 kr + frakt +eventuellt strul.

Romanée Saint-Vivant Grand Cru från Sylvain Cathiard och Jean Grivots vin gick på ett ögonblick.
 

kayaker

Cyklist
SV: Webblansering 23 augusti 2012

egonx skrev:
Det är ett rimligt pris på SB. Går att beställa från utlandet för 700-800 kr + frakt +eventuellt strul.

Romanée Saint-Vivant Grand Cru från Sylvain Cathiard och Jean Grivots vin gick på ett ögonblick.
Sylvain Cathiard Vosne-Romanée 1er Cru En Orveaux gick också rätt snabbt, men det fanns ju bara 24 flaskor. Aux Malconsorts fanns däremot kvar i sisådär 15 minuter av vad jag kunde se.
 

Silenos

Medlem
SV: Webblansering 23 augusti 2012

Ja, själv sitter man här och velar. Jag bokade Malconsorts, men jag tror det får vara denna gång. Kulorna behövs till de 2010:eek:r som ännu inte släppts; dessutom så finns det en hel del klipp att göra om man gillar 2008 (vilket jag gör). Fast visst vore det trevlig med lite 09 också... jaja, jag får se. Det är ju några timmar fram tills bokningen hävs, jag hinner nog ändra mig ett par gånger.
 
Toppen