Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 23 februari 2023

Simonn66

Medlem
Alternativ, spara på rätt sätt och under tiden drick annan champagne tills du utvecklat en uppskattning för bättre viner. Din DP kan ligga många år och blir bara bättre med tiden.
Tack för tipsen! Värdet på DP x Lady Gaga nu direkt efter lansering lär väl ändå heller inte vara skyhögt? Haha, jag är nybörjare men ska försöka sätta mig in i detta ordentligt.
 

Johpe

Medlem
Tack för tipsen! Värdet på DP x Lady Gaga nu direkt efter lansering lär väl ändå heller inte vara skyhögt? Haha, jag är nybörjare men ska försöka sätta mig in i detta ordentligt.
Tycker helt ärligt du ska skvalpa i dig den någon gång när du får feeling (oavsett om vissa tycker att du inte fattar för att du är nybörjare - löjligt), det är ju en bra champagne oavsett och kanske sätter det ribban för dina tidigare och kommande champagne upplevelser.

Att sälja den nu eller om 10 år ger dig kanske på sin höjd dubbla pengarna, och oftast är ju det inte intressant på 1 enstaka flaska, de pengarna kan man både ha o mista.
 

Dovberg

Medlem
Jag hämtade ut min DP 08 LG precis, med box.
Ja DP rosé kommer med box men Billecart-Salmon Louis Salmon kommer bara i flaskan verkar det som likt som det gjorde med Gosset Celebris 2008. Oklart varför men kartongen tar ju ändå bara plats. Skillnad på DP rosé som har ju en ganska fancy box.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör