Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 24:e april

Vino fino

Medlem
Jag vet inte om jag missat någon tråd, men jag kan inte hitta något nämnt här på Sveriges bästa vinforum om dagens lansering.

Är det någon som har bokat något vin? Kommentarer?

Själv slog jag till på lite halvlagrad Wynns. Priserna var ok i internationell jämförelse.
 

Sjödin

Joråsåatt...
Jag vet inte om jag missat någon tråd, men jag kan inte hitta något nämnt här på Sveriges bästa vinforum om dagens lansering.

Är det någon som har bokat något vin? Kommentarer?

Själv slog jag till på lite halvlagrad Wynns. Priserna var ok i internationell jämförelse.
Samma här. Surfade in på SS av en slump, såg lanseringen men inte ett ord om det här. Feg och oerfaren i de distrikten som jag är vågar jag inte klicka hem något utan lite omdömen härifrån först.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Ja vad hände där? -Hur missade Sveriges absolut mest upplysta vinforum detta måntro?

Ja ja, köplats efter @kayaker på Chassagne-Montrachet då, men kanske lika bra att jag inte får den med tanke på köpstoppet...
 
Trådskapare
Vino fino

Vino fino

Medlem
Jag tog också Fontaine-Gagnard La Romanee. Men bara en flaska.

Och två var av Michael och John Riddoch.

Resten var jag inte helt säker på. Mycket fina saker men det kostar...
 

Mattias Schyberg

Administratör
Jag vet inte om jag missat någon tråd, men jag kan inte hitta något nämnt här på Sveriges bästa vinforum om dagens lansering.

Är det någon som har bokat något vin? Kommentarer?

Själv slog jag till på lite halvlagrad Wynns. Priserna var ok i internationell jämförelse.
Bra att någon håller ordning på oss. :)
 
Toppen