Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 27 mars 2025

Blev det någon fångst för er? Jag klickade på den röda Hermitagen från Chave inom 0.1 sekunder men fick inte ens köplats. Man kan tycka att det vore rimligt att sätta max 1 flaska när efterfrågan är så hög?
Däremot var inte trycket på den vita Hermitagen så högt så den lyckades jag klicka hem en styck av (samma utfall som förra året). Det är egentligen bara de två vinerna där SB-priset är betydligt lägre än världsmarknaden. St Josephen kan jag lika gärna köpa från Idealwine utan stresshormoner, dessutom lagrad om man vill.

stevie22002

Medlem
Blev det någon fångst för er? Jag klickade på den röda Hermitagen från Chave inom 0.1 sekunder men fick inte ens köplats. Man kan tycka att det vore rimligt att sätta max 1 flaska när efterfrågan är så hög?
Däremot var inte trycket på den vita Hermitagen så högt så den lyckades jag klicka hem en styck av (samma utfall som förra året). Det är egentligen bara de två vinerna där SB-priset är betydligt lägre än världsmarknaden. St Josephen kan jag lika gärna köpa från Idealwine utan stresshormoner, dessutom lagrad om man vill.
Lyckades knipa två stycken vita Chave Hermitage. Nej, det fanns faktiskt kvar några efter en sekund. Nöjd! 😄

Toppen